Bildspel
62 000 potentiella öldrickare samlade samtidigt. Beavertowns satsning inne i Tottenhams nya arena har varit en stor framgång så här långt.
När det gäller Beavertown har mycket det senaste året handlat om Heinekens uppköp av bryggeriet. Men det samgåendet har också öppnat dörrar för det Londonbaserade bryggeriet. Numera finns en bryggeripub inne i Tottenham Hotspurs nya fotbollsarena med plats för 62 000 besökare.
Beavertowns grundare Logan Plant vill inte uppge hur mycket öl det säljs under en hemmamatch, men konstaterar att det är mycket.
– Vi säljer mycket mer än vi trodde så det var en bra idé att bygga bryggeriet så att vi kunde expandera, säger Plant till sajten Morning Advertiser.
Bryggverket är på 3500 liter och planen från början var att kunna brygga runt 500 000 liter där.
Under matcherna finns tio olika öl tillgängliga i baren. Alla tio ölen där är från Beavertown och dessutom finns deras öl Neck Oil på samtliga platser där det säljs öl på arenan.
Det går åt ungefär lika mycket öl under varje match, och Plant är nöjd med den satsning som gjordes på ölglas som fylls från botten med hjälp av ny teknik.
Egentligen finns det bara ett problem med satsningen. Logan Plants favoritlag är nämligen inte alls Tottenham Hotspurs i Premier League..
– Jag ser mest av allt fram till dagen då Wolverhampton kommer hit och spelar, jag är ett stort fan av del laget, säger han.