I morgon lär tusentals ölälskare samlas i Kalifornien när det är dags för årets släpp av Pliny the Younger.
Lanseringen av Russian Rivers kultförklarade trippel-ipa Pliny the Younger, som sker i februari varje år, brukar till sig uppemot 25000 personer varje år som vill köpa ölen.
Förra året blev det ingenting, men i år så är det dags igen, även om det blev lite senare än tänkt på grund av omicron-varianten som gjorde att Russian River sköt upp det hela sju veckor.
– Vi har alltid sagt att det finns två saker som vi inte kan kontrollera, vädret och folksamlingarna, säger Natalie Cilurzo, som tillsammans med maken Vinnie äger Russian River Brewing Co.
Samtidigt räknar man med att det senare datumet och därmed mildare vädret gör att det kommer att bli ännu mer köande människor än vanligt vid releasen.
Mängden människor som reser till bryggeriets barer i Sonoma county är så stor att det gör ett rejält avtryck i den lokala ekonomin. 2020 räknar man med att lokala restauranger, hotell, bryggerier och andra fick ett tillskott på motsvarande nästan 50 miljoner kronor.
I filmen nedan berättar Natalie Cliurzo om årets upplaga av Pliny the Younger, som enligt henne innehåller ett tiotal olika humlesorter.