Vill du förändra något i ditt liv till det bättre? Nu kan du få hjälp av Goose Island, som sponsrar tio personer som vill skapa sig ett bättre liv.
AB InBev-ägda Goose Island har hittat ett nytt sätt att marknadsföra sitt nya öl So-Lo. Ölet innehåller få kalorier och skapades när bryggaren Quinn Fueschl ville leva ett sundare liv, men inte hittade något öl med få kalorier från det egna bryggeriet.
Det lade grunden till att man tog fram So-Lo, som bara innehåller 98 kalorier, men som enligt bryggeriet ändå ska ge en rejäl dos med humlesmak.
Nu marknadsförs ölet med hjälp av en tävling där tio personer ska sponsras till att göra förändringar för ett bättre liv. Totalt 9800 dollar får de tio dela på, och förändringen kan handla om allt från viktnedgång och kostförändring till att hälsa på mormor oftare.
Fram till lördag kan de intresserade anmäla sig och under nästa vecka utses sedan vinnarna.